Iki 60% nuolaida!

Laisvai rinkitės iš visos parduotuvės - VISI PRODUKTAI, ĮSKAIČIUOTI Į VISKĄ NUOLAIDĄ

DUK

Ar man reikia registruotis

Ne, bet kviečiame registruotis į mūsų naujienų laišką, kad galėtumėte gauti naujienas apie naujas tendencijas, madą ir pasiūlymus bei gautumėte el. Laišką kaskart, kai gausime sezonui naują saulės akinių seriją.

Ar saugu pirkti saulės akinius internetu?

Taip. Mes naudojame saugias transkripcijas su naujausia SSL technologija. Tokiu būdu visa informacija tarp jūsų, „Brillz“ ir mokėjimo šliuzų (pvz., „PayPal“) išliks užšifruota ir saugi. Mes darome viską, kad pirkdami iš mūsų informacija visada būtų saugi

Kokios kokybės aš gaunu saulės akinius iš „Brillz“?

Visi mūsų akiniai nuo saulės yra be nikelio ir yra išbandyti, kad būtų sumažinta alerginių reakcijų rizika. Lęšiai yra apsaugoti nuo UV spindulių ir yra gaminami atsižvelgiant į aukščiausią įmanomą kokybę.

Kokios mano vartotojo teisės?

Mes laikomės regioninių, nacionalinių ir Europos valdžios institucijų patvirtintų gairių.

Ar yra kokių nors paslėptų išlaidų?

Ne, jūs gaunate tai, už ką mokate, ir nemokėsite daugiau, nei gaunate. Peržiūrėkite savo užsakymą prieš išsiimdami kasą arba užsakymo patvirtinimą, kad galėtumėte sužinoti apie jo specifikaciją.

Kada gaunu savo užsakymą?

Daugeliu atvejų saulės akinius gausite per 2-10 dienų, priklausomai nuo pašto vežėjo ir savaitės dienos, kurią pateikėte savo užsakymą.

Ar galiu pakeisti savo užsakymą gavęs užsakymo patvirtinimą?

Taip, mes galime pakeisti jūsų užsakymą, pvz., Adresą, pavadinimą, produktą ir panašiai. Atminkite, kad mes negalime įvertinti skruzdžių pakeitimų, kai užsakymas yra išsiųstas. Kuo greičiau susisiekite su mumis

Aš pateikiau savo užsakymą, bet negavote užsakymo patvirtinimo?

Kai tik pateiksite savo užsakymą, patvirtinimas automatiškai išsiunčiamas į jūsų registruotą el. Laišką.

Jei dėl kokių nors priežasčių negavote užsakymo patvirtinimo, taip gali būti todėl, kad užregistravote neteisingą el. Pašto adresą. Kai kurie el. Pašto klientai gali filtruoti el. Laiškus nuo šlamšto ar nepageidaujamų pranešimų. Pirmiausia patikrinkite tai.

Jei vis tiek nerandate užsakymo patvirtinimo, susisiekite su mumis. Jei per klaidą ištrynėte užsakymo patvirtinimą, taip pat galite susisiekti su mumis ir mes atsiųsime jums naują kopiją

Tai paprasčiausiai reiškia, kad mes apdorojame jūsų užsakymą ir galite tikėtis, kad jis bus išsiųstas labai greitai.

Aš esu naujas klientas, kaip pateikti užsakymą?

1) Pasirinkite iš mūsų gaminių ir spustelėkite „Į krepšelį“.

2) Kai pridedate norimus produktus, spustelėkite viršutiniame dešiniajame kampe esančią krepšelio piktogramą (tai gali skirtis atsižvelgiant į naudojamą įrenginį).

3) Užpildykite informaciją ir pasirinkite mokėjimo parinktį (kortelė arba „Paypal“).

4) Mokėk.

5.) Savo el. Laiške gausite užsakymo patvirtinimą.

Bandant sumokėti kasoje gaunu klaidos pranešimą?

Pateikiame ieškinį dėl saugių ir seciarinių mokėjimo šliuzų. Jei dėl vienos ar kitos priežasties kai kurie iš šių serverių neveikia, gali būti, kad jie (ty „Visa“ ar „MasterCard“) atnaujina paslaugą,

Kiek kainuoja pristatymas

Tai lengvai matoma krepšyje ar kasoje.

Ar galite nusiųsti kitu, nei mano asmeninis, adresu?


Taip, nėra problema išsiųsti užsakymą ten, kur kada norite.

Jei norite, kad užsakymą atsiųstume tiesiai į fx. savo darbo adresą, paprasčiausiai tiesiog parašykite šiuos priedus kasos puslapyje.

Kokią pakuotę naudojate?

Mes visada naudojame pakavimą, užtikrindami, kad jūsų užsakymas nebus pažeistas nuo to momento, kai jį išsiunčiame, kol gausite.

Kas atsitiks, jei pristatymo metu nesu namie?

Jei jūsų užsakymas tinka pašto dėžutei, jūs neturite būti namuose, kad jį gautumėte. Jei užsakymas neatitinka jūsų pašto dėžutės, jis bus išsiųstas į artimiausią atsiėmimo vietą

Ar galiu stebėti savo užsakymo pristatymą?

Taip, tam tikro dydžio užsakymus galite. Mažesniems (iki 10 metų) užsakymams, deja, negalite sekti savo užsakymo.

Aš negavau savo užsakymo?

Daugeliu atvejų galite tikėtis, kad užsakymas bus pristatytas per 10 dienų, o kartais ir ilgiau. Jei turite klausimų, susisiekite su mumis.

Kitos priežastys:

- Įsakymo priėmimo punkte nurodytas neteisingas vardas.
- Nepakankama adreso informacija.

Negavau visko, ką užsisakiau?

Jei trūksta kai kurių elementų, nedelsdami susisiekite su mumis.

Mano akiniai nuo saulės yra sugedę, ką aš galiu padaryti?

Ar kažkas ne taip su jūsų užsakomais akiniais nuo saulės? Kreipkitės į mus kaip įmanoma greičiau ir, jei galite, pateikite nuotraukų.

Ar galiu susigrąžinti pinigus?

Kartais taip, o kartais ne. Tai priklauso nuo situacijos ir priežasties, dėl kurios norite grąžinti pinigus. Susisiekite su mumis ir nurodykite grąžinimo priežastį. Mes susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau. Dėl kitų priežasčių, nei nurodytos mūsų sąlygose (pvz., Sugadintos prekės ir pan.), Mes priimame tik tuos atvejus, kai prekės yra nenaudotos ir neatidarytos.

Aš užsisakiau neteisingus akinius nuo saulės, ar galiu pasikeisti?

Taip, jei norite apsikeisti, susisiekite su mumis.

Ar jūsų produktai yra originalūs?

Taip, žinoma, visi produktai mūsų parduotuvėje yra 100% originalūs. Savo akinius nuo saulės gauname tiesiai iš gamintojo arba patvirtintų tiekėjų.

Kas yra „Brillz“ savininkas?

„Brillz“ priklauso „Chasing Rainbows AS“

Ar galiu tau paskambinti?

Mums labiau patinka, kad jūs atsiųsk mums el. laišką. Atsakome jums per 24 valandas.

Ar galiu tau parašyti?

Taip, eik į mūsų kontaktas puslapis Daugiau informacijos. Pateikite užsakymo numerį, kad galėtume jums efektyviai padėti.

Koks jūsų adresas?

Mūsų adresas yra: „Brillz“, „Chasing Rainbows AS“, „Rigedalen 55 no.2“, 4624 Kristiansand S, Norvegija.

Solbrilleris